#1 - - Sandra på Ön:

Det där är ett drömhus!!

#2 - - Anonym:

... =O!



Jag kan flytta in....

PRONTO!

Åhhh.... vill ha!

#3 - - ewa:

En miljon bara? Jag har ett drethus om man jämför o det gick på nästan det dubbla, mutter mutter jävlajävla

#4 - - Sanna:

Åhh helt underbart! Där hade jag gärna flyttat in.. =)

#5 - - Karin W:

Ååååhh Småland!! Där vill jag bo. Det billigaste huset till salu i mina hemtrakter är en gammal klubbstuga på ca 50 m2 för 1,8 mille! Helt sjukt.

#6 - - Karolin:

det känns så overkligt, att min lilla 40 kvadratare kostar mer än det där huset. jag bor på fel plats i landet. det är tydligt.

#7 - - jessica, mamma i Familjen vanlig:

Visst är det fint, ligger i min by, dvs där jag bor nu och har alltid varit mitt drömhus. Inte minst för den stora tomten. Men tyvärr har vi varken tid eller pengar att lägga ner där :( o från säker källa har jag fått att att inga av kakelugnarna funkar. O nån sa att det spökar där...

Till top