Baby täcke jag sytt :)

Pyssel och inredningstips / Permalink / 4



Eftersom jag inte har så mycket fina retrotyger som de flesta andra bloggare verkar ha, så blir jag väldigt glad att jag har en syster som kan kasta till mig lite bitar från hennes företag så man kan sy nått skoj :) Så nu har jag sytt en babyfilt i Liandlo.com tyger. Inte för jag vet vad jag ska göra med filten, men om hundra år kan de ju ev bli en bebis, eller varför inte en bortskämd katt?

 Önskar att jag fick tag i mera retrotyger dock, har lite svårt för shoppa på nätet. Känner mig som en fossil som inte vet hur tradera funkar ;)

 
Först klippa klippa, lägga ut och sen sy ihop :)
 

#1 - - Ewa:

Du har ju tyget att hämta här om du minns vår deal!

#2 - - Ewa:

Jag gillar täcket jättttttttemycket! Om du orkar göra ett mer grabbigt så är jag spekulant!

#3 - - Karolin:

Superfint och retroinspirerat :)

#4 - - Anne-Marie:

Jättefin!

Till top