HJÄLP MIG I FINALEN!

Posters jag säljer / Permalink / 4


Jag gick vidare i sveriges charmigast hem! Är så glad! hade verkligen varit jätte kul att vinna. Speciellt då jag är en i hushållet och jobbar deltid så har de inte varit så mycket pengar till större renovationer, men om jag vunnit hade jag kunnat både fixat köket och byta ut min slitna 80tals soffa. Vilken dröm! Ska försöka att inte bygga upp för höga förväntningar för folk i tävlingen bor jätte fancy i stora hus och jag i en rutten liten 60-tals lägenhet.. men ooh det hade ju varit en dröm!

http://www.sverigescharmigastehem.se/Home/FinalDetails/1608
Snälla rösta på mig. plzzz!
Happy owls says so! ;)
#1 - - Anonym:

Går det att rösta på nåt sätt om man inte har facebook?

#2 - - Malin:

Röstat!
Vill ju se din förvandling om du vinner. Så kul att se hur du renoverar med små medel, jämfört med de med stora hus och plånböcker... Såklart man kan göra om och styla ett hus så alla vill se när man har masa pengar att slösa.
Lycka till!

#3 - - Anna:

Stort grattis till finalplatsen! Du har skapat ett otroligt färgglatt och härligt hem!
Må bäste man vinna!

Kramen från en medtävlare!

#4 - - Gunilla:

Hejsan,
Jag såg en artikel om dig i Leva o Bo och undrar var du tex hittar de underbara tygerna som du har ramat in på en av bilderna, som visades i artikeln.
Mvh/Gunilla

Till top