#1 - - Linda:

Åh, du har så himla fint hemma. Massor av färger och fina prylar. Jag gillar dina julstjärnor speciellt.

#2 - - Cecilia Möller:

Så galet fint! Jag blir så glad när jag ser ditt hem!

#3 - - Erika:

Ooo vilka fina stjärna du har i fönstrena och så alla kuddar!!! Jag kämpar på med min svarta färg, en möbel är nog klar till jul iaf.

#4 - - EMURNLkkTYyaFWf:

BpoDPUlgwMWOPlrPJe 4427

#5 - - aliengirl- art is my life:

Så himla cool inredning, riktigt fullt med mönster & färgglatt. :D

#6 - - Hanna Lans:

Var det där kuddarna som du hade köpt så många av? Fantastiskt fina i vilket fall som helst, förstår att du bunkrar upp! (Måste se över mina egna kuddar, misstänker att en hel del fodral måste bytas ut.)

#7 - - Hanna Lans:

Alltså, det är jag som bloggar på söderomstan ...

Till top