poster rea 25% till i morgon 13.00

Posters jag säljer / Permalink / 2
 
Skynda er vissa finns bara en kvar av ;)
25% på dessa priser
a4-100kr +pp
a3-150kr +pp (de med penna brevid)
 
Antingen kan ni maila mig på [email protected]
eller boka på facebook:
 
Skynda er vissa finns bara en kvar av ;)
25% på dessa priser
a4-100kr +pp
a3-150kr +pp (de med penna brevid)
 
Antingen kan ni maila mig på [email protected]
eller boka på facebook:
#1 - - Olivia:

Vad menas egentligen med bilden på ett rådjur och texten "Kött". Jag blev väldigt ledsen av den bilden och tappade peppet för den här bloggen, som jag följt länge och verkligen gillar skarpt.

#2 - - Lisa:

Hej,
Va synd att du blev upprörd, tog bort den från sidan så länge.
Äter själv inte kött sen 8år tillbaka och med den bilden menar jag att det är lite ironin att när en själv ser ett fint djur ser andra bara mat.
Lite proverenade konst kankse. Har lite konstig humor med.
Uppvuxen på landet och alla jagar rådjur utan min pappa som åker ut och matar dem i stället.
Jag gillar rådjur, de har ett fint ställe i mitt hjärta.

Vänliga hälsningar
Lisa
pinkfriday

Till top