bytes

Swaps / Permalink / 5
Stor gardin med bollfrans. Ska försöka få med hela på ett kort. 235cm lång och 60cm bred på tjockaste ställerna i sidan och 30 i mitten, svagt svängd alltås i mitten.
Mindre gardiner i samma tyg, har 2 st 27x90cm. Tygerna är fina på alla gardinerna, inte särskil slitna.
Bytes mot tyger i rosa gult turkost eller grönt.
Maila mig med förslag på byte :)
#1 - - maria:

Hej! Vilka fina! Fel färger för hemma hos mig, men dom va kanonsnygga!



Dendär tishan ja frågade förut om du ville ha, passa mig din adress så skickar jag den. Inte säkert du gillar den, men den bara ligger å skräpar här, och ja tror du kommer gilla den! Annars är de ju bara att du passar den vidare till nån annan eller kastar :)



Kram!

#2 - - Sanna:

Kan tänka mig att jag har både det ena och det andra som du skulle kunna tänkas vara intresserad av att byta mot.. ;)



Kraaaam

Sanna

#3 - - Sanna:

Tack gogumman! <3 Hmm skall vi göra så att du mailar mig din adress och jag plockar ihop ett överraskningspaket till dig och du sänder mig sen ett likvärdigt byte? =)



Kraaaaaam

Sanna

#4 - - oakley sunglasses cheap:

This is an exceptional content, and I can agree with what was written here. I will be back to check out more of your articles soon. Thanks

#5 - - Sanna:

Japp du har rätt mail adress ;) hihi..

Till top