#1 - - Karin:

Så fantastiskt, ljuvligt, och alldeles uuuunderbart. Ditt hem ger en ljus och färg kick som gör att man blir så himmla glad och inspirerad:)

#2 - - Sanna:

Åhh så himla mysigt! Hoppas vi får en sommar med ljuvligt väder så du får njuta riktigt ofta där ute.. <3



Kraaaaam

Sanna

#3 - - Karolin:

Fint. Hos mig är det "mest stökigt och jag ska snart ta tag i det och ringa den där hantverkaren för då måste jag ju rensa bort det jag inte ska ha kvar". Ja, du förstår nog. har så svårt för att veta var jag ska börja bara.

#4 - - Lisa L:

Men jisse :D d va den absolut finaste balkongen jag någonsin skådat :D helt otroligt ! Din blogg e så fin och inspirerande :D kram Lisa

#5 - - Karolin:

Så himla fint! Jag har tagit mig i kragen i långhelgen och resnat och donat. Förhoppningsvis med resultat. Ska beställa det där golvslipandet tänkte jag :)

#6 - - oakley sunglasses cheap:

I know this is really boring and you are skipping to the next comment, but I just wanted to throw you a big thanks - you cleared up some things for me!

#7 - - Borgmästaren:

Fantastiskt, ljuvligt och underbart! Älskar dina färger!

#8 - - Frk pyssel:

så underbara färger! där skulle jag trivas :-)

Till top