Update

Mitt hem, Posters jag säljer / Permalink / 5
Hallen blev vaniljgul....
En redahylla fick åka och en annan fick ta plats vid min te hörna.
En söt kanin fick jag när jag fyllde år i augusti :)
Kökshyllorna votmålades innuti och pinnen i mitten ryckte jag bort.
Måla över hela fläkten och skåpet en gång till med vit färg. Nu undrar jag bara vilken kulör luckorna ska få...
 
#1 - - Elin:

kul att tapetsera bakom kryddhyllan de ska nog jag också göra!

#2 - - Jenny:

Å wow vad mycket fint att se! Du har verkligen jobbat på bra och gjort det sååå himla fint hemma hos dig. Det är så man vill flytta in ;-)
Verkligen inspirerande!

#3 - - josefin:

ååh så fint! läste om dig på sista sidan i hem ljuva hem(tror jag det var?). fint som alltid i alla fall!

#4 - - Lisa:

Åh vad snyggt det blev Lisa! Synd att det inte passade att vi sågs i helgen, men någon gång så kommer jag allt farandes! Ha det fint tjejen! Kram

#5 - - Ingrid:

Hi,
This is so funny! We have the same stuff in our home! At my site you find a photoproduction of my house: www.ingridpasman.nl
I hope you take a look....
Bye,
Ingrid

Till top