#1 - - Erika:

Va tråkigt att höra att Mattias har slutat. Han är alltid så glad när man träffar honom.
Tänkte på dig härom dagen. Skulle vilja måla en gungstol till vår övervåning och vet inte vilken färg jag skall våga ge mig på. Den skall inte vara grå utan en FÄRG och du är den bästa färgtjej jag säger.

#2 - - kajsa:

Det stora gula skåpet! Har länge varit hooked på tanken att köpa ett gammalt skåp och måla det gult och nu blev jag ännu mer hooked. Måste bara köpa ett hus så det får plats..

#3 - - Mårten Arnell:

Hejsan! Jag älskar din blogg, underbara grejer du gör. Men som fotograf, måste jag bara berätta att du måste ange källa på de bilder som inte är dina. Det har med upphovsrätt att göra.
Det är inte för att vara elak jag säger detta, vore bara tråkigt om någon blir sur på dig. :-)
Keep up din underbara och kreativa blogg!
Mårten

Till top