ge min styrka...

Drömmar / Permalink / 1
http://kvadratsmart.wordpress.com/category/sovrum/page/2/
 
OOOh va jag är sugen på göra om hemma. Lite trött på vara ensam, Vore lättare om man vore två ändå. Har lust att måla mer färg på väggarna. Kasta ut soffan för en mindre (men hel i tyget) och sen fixa till köket. Vill få de mer luftigt. Hundra ideer men motivationen är lite låg nu. Vill kasta ut överskåpet. Höja underbänken till en ok höjd. En tapet till sovrummet med. Byta ut tavelväggen i vardagsrummet mot tyg tavlorna jag staplat på hög hemma hos mina föräldrar. Få min snälla chef att  bredspackla hallen. Slå upp nåt tapet där. Ska bara sälja min sista njure (har ju bara en kvar ;P).. sen kanske de kan hända något. aaah! 
 


http://www.flickr.com/photos/misskittykat/favorites/with/6968733711/lightbox/
 
ps.
 
Please vote for me by clicking te stars ;)
Snälla rösta på mig genom klicka stjärnorna :)
 
 
#1 - - Karolin:

Jag vet precis hur du känner, är ju helt hopplöst svårt att göra vissa saker på egen hand. Och det tar sådan tid, speciellt när man redan jobbar på övertid.

Till top