Nya Illustrationer

Posters jag säljer / Permalink / 33

Ni får gärna låna bilder om ni frågar först ;)

A4 illustrationer 100kr st och frakt 25kr.

Vissa kan fås i större storlekar (A3)
Maila för för mer info om dessa storlekar.
Vissa önskemål om färger på posters kan fixas och annat med för den delen.
Utskrifterna blir lite mörkare i färgen, beroende på inställningarna du har på skärmen.

Trycker på måndag om de har tid för mig.
Passa på att lägga in en beställning nu i helgen :)
Kan trycka senare igen men då får ni vänta längre.
Några nya och gamla illustrationer som ni kan välja på.

Se vilka posters jag har hemma nu:
http://pinkfriday.blogg.se/2009/february/utkast-komer-numera.html

Maila beställningen till:
[email protected]
(ny adress, min gamla använder jag med)




Ny logga?
Vad tycker ni? :)
#1 - - Tilda:

Toksöt logga!

Kul med nya posters, är dock ganska fattig nu!!!! :/

Sitter och letar fynd på blocket - är pysselsugen och tänkte försöka ge mig på att renovera lite möbler!!! Yeah.

#2 - - Tilda:

Jag gick in o blev medlem på www.susnet.se/tjanster, jag e inte så teknisk men läste mig till hur man skulle göra för att få det på sin blogg. Det är helt gratis och du får mejl varje dag om vilka IP-adrsser som besöker din sida. Det är en kanonbra räknare!

#3 - - SaraMy:

nya loggan är aldeles underbar! Du gör så fina saker, man blir så glad av allting=bra. Du borde tycka t-shirts!

#4 - - johanna:

Absolut är alla värda en andra chans. i de flesta fallen. men man kan inte tro det är okej och behandla sina vänner hur som hellst. =) man får helt enkelt acceptera varandras förflutna. jag accepterade hennes fast jag verkligen ogillar sånt hon gjort, därför trodde jag hon kunde acceptera 1dum sak jag sagt..men tjiii fick jag! å då har jag det bättre utan henne =)

#5 - - Anonym:

Hej Lisa!

Hoppas att det går bra med dina posters.

Jag är inte med på Etsy. SKa jag vara ärlig så har jag inte orkat sätta mig in i hur det fungerar. Känns genast krångligare när det inte är en svensk sida. Jag säljer på signerat, men säljer inte jättemycket där. Ska lägga upp nya brickor mm när min vårkollektion kommer (förhoppningsvis snart)

#6 - - Maria:

Dte var jag som skrev förra kommentaren...

#7 - - Camilla:

Men oj vad du är duktig kvinna, dina posters bara strömmar fram i rasande takt... Jag kommer att beställa någon av dig, men jag måste bara välja ut några först för jag har inte råd med alla, även om jag hade velat ha dem :)



just nu krånglar vissa bilder och jag kan inte se bilderna på ditt nya pyssel, jag får kika in imorgon och se om det fungerar bättre, de är säkert jättefina saker.



Din nya logga ser jag dock, den var jättesöt, jag är ju väldans förtjust i ugglor jag med, de är så fina tycker jag. Den liknar faktiskt en uggla jag har kvar hemma från min samling, jag ska visa den någon dag.

Den står på ett skåp och vakar över Johan när jag inte är hemma ;p



Du frågade om pysselkompisar. tyvärr är det ingen av mina vänner som är så intresserade av inrening över huvud taget, tråkigt men sant. En kompis som jag brukade pyssla med har fått barn och nu finns det inte så mycket tid över.. tyvärr! men jag tycker det är rätt lugnt och skönt att sitta i min ensamhet och meditera i mitt pyssel!



hur är det för dig då, har du några pysselfriends på lager?

Du kanske kan skicka över någon till mig då.. haha.

Kanske min dröm att vi bodde grannar betyder att jag skulle behöva en pysselgalen vän ändå.



Finns den gulliga akryltavlan med Kaninen och svamparna kvar förresten?



Ha det superfint bruden!

#8 - - johanna:

Absolut, dessutom umgicks vi inte då när jag sa det där...så man tycker ju det borde vara lätt å förlåta... =) men jag har det bättre utan henne uppenbarligen! =) några roligaplaner för helgen?=)

#9 - - Lilla Fröken:

Ja vem gillar inte fem myror är fler än fem elefanter liksom? Otroligt fina posters. Och ugglan i headern är såå gullig.

#10 - - Henrietta:

Loggan var ju bara toksöt!! Blev riktigt förälskad :o)) Dina posters är tokfina dom med! Jag blir så glad av din blogg :o)) tål att sägas många ggr för jag tror jag upprepar mig flinar

#11 - - Cel'Dara:

Jättefin logga, jag gillar den skarpt!

Jo det stämmer att jag vill swappa. Men som du kanske vet så är jag mitt uppe i min flytt nu, så jag har inte tid att pyssla nånting alls för tillfället. Men jag säger till när jag är back on track! :-)

#12 - - Tant Grön:

Hej, hej!



Här händer inte mycket, har haft föreningsmöte på dagis ikväll, så inget fixandes här inte :-)



Skitsnygga posters och den nya loggan är supergullig.



Kommer den andra akvarellen som poster oxå måntro?

#13 - - Zizzie:

Ja fåglarna var jättesöta, tänkte sätta upp dem på nån passande vägg när vi flyttat. Finns en ugglevariant också men inte lika söt som din :) http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962670



Klart vi ska bygga oss en gypsyvagn. Hur svårt kan det vara? ;)

#14 - - Lady Thirty:

superfin logga :) och för att inte tala om dina posters :)



kramelikram

#15 - - mia i diö:

åå hur fin logga som helst!!! så skön!!



å du gör så himmlas fina posters... måste snart beställa... alafall en.. e fattilapp..



kraaammm

#16 - - Niclas:

Ja! Ugglan äger. Kör på den.

#17 - - Johanna:

Jätte fina bilder !! :D

#18 - - Lena:

Åh, vilka snygga grejer här igen!

Jo, scrapbooking är kul - men pilligt, absolut pilligt!

#19 - - Cissi:

Det var det första jag tänkte när din sida kom upp: "Vilken fin, ny header!"

Roliga och fina affischer!

Kram cissi

#20 - - jessi:

snygg logga! Maila mig sen när du vill ha betalt för posters o när de är klara!



Ha det så gott!

#21 - - klara:

Hej igen Lisa!



Självklart får du använda bilder från mig! No problem! MEN jag ska ta bättre och lägga upp på bloggen idag. Så vänta in dagens inlägg för nu är det lite bättre :D



KRAM

#22 - - klara:

Såg att det var bilder från hennes gamla rum nämligen! :D Vi har flyttat sen dess, men de bilderna var ok om du vill använda dem! Finns även två bilder i september under inlägget "mamsen & papsen"!



För att svara så vet jag nu vem Persilja är. Jättefina saker gör hon med! Lovely! Skönt med fler som äääääääääääälskar färg! Tänk vad mycket gladare man blir!!!!



kramelikram

#23 - - Marina:

#24 - - Marina:

Så duktig o begåvad!!

#25 - - Sara:

Jättesnygg ny logga!

#26 - - Emely:

Okej, vad häftigt :) Grymt snygga posters! Kram

#27 - - Christian:

Hey ya´! Tack för dina snälla ord. Kul att du gillar mina saker! Jag använder spray, poscapennor, acryl mm.. Testar nya saker ofta.

#28 - - FURNISH.etc design och inredningsblogg:

OMG vad snygga illustrationer du gör, IGEN! Jag blir alltid lika mållös.

Åh tack för ditt supergulliga inlägg på min blogg. Jag leder faktiskt tävlingen just nu och det är ju bara imorgon kvar, om jag fattat rätt? Så nu hoppas man att det går vägen, vilken ära det skulle vara att få vinna. Du vet ju hur det känns ;)

Ang. min bloggdesign så är jag nybörjare på detta jag med. Tog en massa hjälp av sidan designadinblogg.se och även webdesignskolan på nätet. Sen får man testa sig fram! Hör av dig om du vill ha hjälp med något så ska jag försöka hjälpa dig. KRAAAM Emmy

#29 - - Lovisa:

Nej vad snygga! Får spara denna bloggadress för eventuell framtida beställning... Keep up the good work!

#30 - - Inspirera Mera:

Vilka härliga posters, vad duktig du är!



Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

#31 - - erry:

Jättefin ny logga!

#32 - - Sofia:

Supersöt logga! Och underbara posters dessutom! ;)

#33 - - Amanda:

Åh vilka fina! Molnen är så söta och ugglan är verkligen jätte fin!

Till top